inte ok

Heej!!
Idag har jag verkligen bokstavligt talat legat ner nästan hela dagen... Inte ok!!!
Är helt slut efter veckan och behövde verkligen en dag att bara samla energi som en tok. I veckan ska jag jobba över och långa arbetstimmar kräver mycket energi. Och jag vill vara på topp!!!!


I onsdags var det Laroy med Anna-karin. Drygaste personalen ever, tänker aldrig bidra till att dom idioterna tjänar pengar igen iaf. Annars var det en.. intressant kväll.

I torsdags blev det tortillas med Linnéa efter jobbet och i fredags Afterwork och sedan Sogni med mina närmsta arbetskamrater (lite formellt men). Vi hade det faktiskt väldigt trevligt! Så Tack Julia, Emma, Astrid och Linnéa!!

Igåååår fick jag äntligen träffa bästibästbäst Maria då hon var i Stockholm under kvällen innan hon åkte vidare till Grekland. Fusk. Det blev iaf Fridays med Filip och Solo och sedan lite rödvin och spel hos Solo.
Trevlig vecka må jag säga! Fattar nu i efterhand inte att jag hade energi till det då jag jobbat varje dag också. Det är därför man har söndagar som dessa;)

The black and long is back!! - gammal bild.


visa bilder på din lägga!!!

2011-09-18 | 22:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback