'Stewie just said that'

Hejhej.
 
Så nu var studierna igång. Är helt slut efter 2 introduktionsdagar. Engelska 7 (c) var inte att leka med heller. Dags att sätta igång så läxorna blir klara innan deadline, vilket är i början av maj. VAR SKA JAG BÖRJA DÅ?
Nej men det kommer gå fintfint. En introduktion kvar imorgon bara sen helg. Taco hos Mia står på schemat iaf. Sen kanske jag träffar min Sandra också om jag har tur.
 
Idag har jag promenerat överallt, det var mysigt för det snöade vilket det inte gör ofta här. Stora vita snöflingor som singlade ner jättesakta. Inte många dagar på vinterhalvåret man promenerar omkring och bara njuter för göteborg är så fiiint. Aja ska sluta tönta mig nu. Får slita mig från family guy för jag ska laga min första indiska måltid! Ska göra eget bröd och allt. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback