Sillisar


Kate Moss
Hade kunnat tänka mig att kanske operera en bh-storlek större. Men inte mer än så. Jag vill inte att det ska se för onaturligt ut... jag tror inte det hade hjälpt mig eller mitt självförtroende så lika bra att låta bli! Fast å andra sidan, om man har pengar och tillfällighet, why not?
Inte som henne kanske då...
Eller henne för den delen... vi alla borde lära oss av Kissie. Hon skaffade melonerna hon alltid ville ha men nu ska hon operara om dom?...
Är iaf less på alla moraltanter som ska härja kring detta. Är man nöjd med sina bröst BRA, skitbra för dig, go girl! Men det finns ju dom som inte är det eller föds med kanske inte perfekta bröst, så låt dom operera sig för fan, och går det fel så är det deras val från början.
Hejdo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback