Lite Dior rikare...

När mamma räckte över det försa Dior-läppglanset/stiftet blev jag överlycklig. Jag har länge gått och vandrat och kikat och dagdrömt om ett fint, ljusare lite rosa läppglans från Dior. Men som sagt, läppglans över 300 kronor...
Så lyckan var ju seglad efter det läppglanset. Men neeeeehejdå, sen får jag ett Clinique läppglans, Nouba och Estée Lauder läppstift. Och det räcker inte med ett Clinique bath lotion till utan nu kommer det bästa av allt: J'ADORE DIOR PARFYM!

Bara för att hon aldrig använde detta... Jag kommer sova gott! Fick världens bästa godnatt saga också av mami "ja... det där var ju bara en del, har säkert massor jag inte använder som du kan få"...mmmmmhmmmhhmmhhhh...
godnatt<3

Ska lägga upp bilder sen, inte bara på smink utan massa annat kul också. Madde har nämligen med sig sin systemkamera upp hit så det finns väl massa bus på den.. eller mest kamera-rapes av Anton och Jens.
Wha'evah.

Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback