Mission: The Perfect Alanya-body

Jag ska börja träna imorgon. Har haft gymkort men det har inte blivit av att få någon rutin i min träning. Är aspepp! Imorgon ska jag börja med Zumba med Maria. Det är sjukt tungt eftersom man typ bara tränar fysik och teknik och ingen korregrafi direkt (eller vi kan den redan). Sen är det inpuls som gäller! Pilates, bodyjam och afro kommer stå på mitt schema.

Jag ska gå från det här:


+ 2 kilo typ. (Sorry Catherine Zeta Jones)

Till det här:


Plus lite magmuskler. Och jag drömmer inte nu. Jag vet att jag kan. Har alltid varit vältränad men sen en dag dog min unga pigga fettförbränning... mitt i allt var jag tvungen att träna extra mycket för att behålla vikten. Inte kul men sant.

Längtar sjukt mycket. Ska inte gömma mig på en enda bild vi tar i Alanya pga av min kropp!

Tjohej mitt liv ska nu bli great. Godnatt.


Du är ungefär redan som hon under, du behöver verkligen inte gå ned i vikt flicka.



Sv :Den är lite tunnare men fortfarande en vinterjacka, antar jag, ganska varm. Puss

2010-11-17 | 16:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback