Alla pengar ska till sparbössan. Sparbössan ska ta mig till framtiden.


Jag har planerat att om ca 2 år så ska jag besöka Tokyo. Långsiktligt jag vet. Men det bryr jag mig inte om. Jag har länge länge under min tid som tonåring försökt hitta en mening med livet (dramatiskt jag vet) och jag tror att alla måste hitta sin egen mening med livet. Meningen med att leva står nog inte skrivet i en bok någonstans i Stockholms statsbibiliotek. Jag skapar iaf min egen mening och det är att se världen. Vi föddes in i den här världen, så konstig och svår att förstå, och vi får en chans att faktiskt upptäcka den! Jag ska ta vara på min chans som en Jordbo och resa oändligt. Först var jag inne på det här med barn och familj och blablabla men vet ni vad? Jorden kommer förmodligen gå under under min generation så det vore ju hemskt onödigt att föda in ett barn till en värld som ändå kommer avslutas ganska snabbt. Tokyo, Paris, London, New york, Kapstaden, Miami, Hawaii, Moskva, Sydney, Dublin osv. Det är min drivkraft just nu.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback