ångest

matchar bild efter känsla.


24 dagar kvar till alanya och jag har inte alls gått ned mina 5 kilon. Fett less. Ingen idé att träna, kan likagärna sitta på arslet och dega istället för att powerwalka. Det är en riktigt mindfuck att först ha världens bästa förbränning och sen vakna en dag och ha ca 0 viloförbränning. Jag har egentligen en liten psykos just nu, ni vet vill skrika, slänga saker, gråta, proppa i mig choklad. Nej jag ska istället se top model. Hålla mig inom ett lite mognare område. Och jag säger bara det, inge mer sött, cigg eller alkohol innan alanya. Och ni som tror att jag inte menar det, watch and learn azels.


sonjaaa, du som är så himla snygg tycker jag verkligen inte bör tänka på allt de där!

2011-04-24 | 00:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback