fy tusan

Påvägen till affären såg jag och Erica massa ljus tända i ett hjärta och rosor. Erica berättade att en kille hade fått hjärtstillestånd där. Usch vad hemskt tänkte jag och automatiskt antog att "killen" var minst 35 år gammal med hjärtproblem eller något liknande. Men då såg vi en teckning hans lillasyster gjort och han var född 93! Då blev jag jätteledsen och deppig. En 17 åring påväg från affären, kompisen/flickvännen och får hjärtstillestånd och dör..:/ det hade tydligen varit massor med folk på plats som försökt rädda honom men det gick inte. När ambulansen kom försökte de återuppliva honom också med sånna där defribrilator eller vad det heter. Men det gick inte. Jag tycker jättesynd om honom och hans familj. Han gick bara där och tänkte på något random och så pang bom. Undra vad hans sista tanke var... och hur rädd han måste varit :( Vill inte säga att sånt här händer, men det gör det. Och det gör mig jättedeppig. Så den här dagen fick ett tråkigt slut. Och jag kommer nog tänka på den här händelsen ett bra tag framöver. Hatar att det ens är vetenskapligt möjligt att någon så ung kan dö.. Vila i frid.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback