gotta do list

Hej hallå. Idag har varit en både lugn och stressig dag. Det var lugnt för jag satt på en buss i fyra timmar. Dock när jag kom hem blev det handla inför detoxen (som börjar imorgon!!!!!) och sen hem till läggan. Direkt när jag kom hem tog jag en joggingtur. Älskar att jogga, det är så mycket roligare än promenera runt sjön (som jag blivit jäkligt less på). Kalle hade fixat middag när jag kom hem från jogginturen sen blev det bara att duscha och fortsätta kvällen med intensiv städning. Eller mest intensiv vikning av mina minst 1000 plagg som låg strött överallt. Är inte helt klar ännu, men snart är läggan ren och fin. Ge mig några dagar. Livet är rätt enformigt: skolan, handla, laga mat, diska, städa, plugga, träna, duscha - och så börjar det om igen.
nu blev ett sånt där tråkigt inlägg. ser man på!
natti



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback