haha men uuusch

Hahaha åh Gud jag döööör. Idag har jag för första gången gjort något jag aldrig gjort förut. TVÅ gånger! Idag på morgonen när jag och Kalle slamsade som vanligt skulle jag "låtsas" slicka mig under armarna. Det visade sig att min tunga var nog lång att nå till det heliga området! Chocken var enorm, tur att jag var lite fräsch iaf. Men ni vet, ju längre dagen går ju mer sjunker hygienen... Kalle råkade snudda min armhåla alldeles nyss och skämtade och frågade: "Vill du slicka lite?" och sträckte ut sin hand. Jag snappade inte upp det där med armhåla utan hörde bara vill du slicka? Så tankspridd som jag är så slickade jag frivilligt... på min egen armhåla. Denna chock var ännu större. Vi har skrattat ett bra tag nu, det blir nog att sova...

Frågan är ju hur man lyckas RÅKA göra något sånt här. 2 gånger på samma dag dessutom.

Auf wiedersehen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback