im sorry

Ingen förtjänar att dö en plågsam död. Men jag tror att döden är plågsam för alla.

Mina älsklingsshorts. Från ett ämne till ett annat.

Har kommit hem från Svanstein för några timmar sen. Var en trevlig helg med tjejerna, slalom och mycket dansande. Har verkligen saknat att åka slalom. Jag menar det är så min grej? Hursomhelst nu ska jag äta lite mat eftersom jag åt en rätt tidig middag. Sen ska jag sova tror jag? Jag menar har en lång dag imorgon. Men det kommer bli great, kommer ju få träffa lillebror, det var ett tag sen. Bilder från Svanstein kommer antingen ikväll eller imorgon.

tråkig blogg loggar ut, cya


SNYGGING :) Har köpt såna shorts, hihi ;)

2011-04-17 | 22:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback