peace

Hej och hå. Idag har varit en bra dag. Lite svårt har det varit med ändrad kost, men roligt! Jag vet att en del ser snett över att jag går på detox. Som att det är värsta batningskuren. Googla detox tack. Men jag försöker ändra kost och jag vill träna och äta mig tills jag känner att min hälsa är bra. Det är ganska svårt och man måste vara hårdhudad när man ser alla andra äta massor med godis och subwaymackor. Tur att man inte har kompisar som vaknar med godispåsen i sängen då. Det kallar jag besatt! Och besatthet är ingen attraktiv egenskap alls. Men what comes around goes around antar jag. En del nöjer sig väl med att vara bleka och ha kaksmulor runt munnen på studenten.
Alla är olika, och det är okej!
Heidå


Gosh darling ! Galet snyggt läppstift u've got there. Från ?

2011-05-04 | 22:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback