samson

Cyrel och jag på roasters i helgen.

Har nyss varit hos Erica och fyllt hela min kalender med ditt och datt. Både roliga saker och plugg/prov. Mest plugg... tappade en tallrik när jag skulle äta lunch. Blev förbannad. Låste in mig på toaletten. Satt där ett tag. Hela min lägga är kaos, fast jag nyss städade. Men gjorde en deal med mig själv. Plugg SEN städning. Lite snuskigt jag vet men jag har inte tid eller ork att vara ett städfreak och en plugghäst. Antingen eller liksom.

Nu ska jag plugga... mitt nya social life. Dom som vill träffa mig framöver får endast träffa mig på pluggdates och ringa och boka en tid så kollar jag i min kalender om jag är ledig. Pluggträff numero uno börjar på fredag.


Jag vill plugga emd dig!! På roasters nån dag och mysa =)))))

2011-04-06 | 21:42:36

plugga på

2011-04-07 | 11:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback