schema

frukost: naturell yoghurt och linfrön
mellanmål: torkad frukt och solrosfrön
lunch: mandariner, cintronvatten och solrosfrön
alternativ mellanmål: körsbärstomater och solrosfrukt
middag: grönsallad och soyamjölk

detta är för imorgon iaf, sen kommer jag köpa till mer frukt och linser samt bönor för att få i mig protein. Jag kommer inte att jogga längre utan köra pilates 2 ggr om dagen: en gång på morgonen innan frukost och en gång på kvällen. Före båda kommer jag dricka ett glas citronvatten med sugrör (så det inte nöter så mycket på tänderna). Framöver kommer jag cykla fram och tillbaka till skolan, så därför behöver jag inte gå promenader eftersom jag kommer gå ned i vikt utan (förhoppningsvis). Hjälper inte detta mig kommer jag börja räkna kalorier riktigt noga. DET är en säker väg att gå upp/ned i vikt.

Låter feting seriöst, men jag tycker det är roligt med något nytt. Och jag kommer bara gå på detox i 2/3 veckor, alltså fram tills jag åker till Alanya. Sen ska jag sakta börja äta mer kött samt juicer, dricka alkohol osv. 1 kg i veckan hoppas jag på.
Nu måste jag sova eftersom jag ska upp om 7 timmar och göra pilates innan skolan. Godnatt!


tönt... ska tvångsmata dig på fredag om du inte börjat äta normalt igen då!!!! du är pinnsmal kvinna!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-04-27 | 23:40:40

men måste ju rensa ut alla 1000 tals cigg och alla liter alkohol från kroppen :( hehe, det är bara i nån vecka! sen är jag back to basic igen

2011-04-28 | 10:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback