vultures

tjabba! Sitter och lyssnar på John Mayer, vultures. Haha så skön låt, tänker alltid på mf när jag hör den. Mestadels för jag hört denna låt 100 ggr och varje gång säger jag: "åh vad skön låt, vad heter den?!" till maria. Men nu har jag äntligen lärt mig. Är iaf ganska nyligt hemkommen från en joggingtur. Var till Willys här i umeå och handla mjölk och mandariner på burk. Haha. Sen gjorde jag min dagliga rutin; 30 situps & 10 armhävningar. Ganska klent, men man kan ju inte ge sig in i matchen helt från början. Är iaf supertaggad på träna just nu. Så ska satsa stenhårt. Det är inte världens lättaste match dock när jag ska hålla mig borta från sötsaker, cigg och alkohol på samma gång (låter lite beroende haha). Så nu ska jag googla runt på en matlista tills jag kommer hem, har äntligen bestämt mig för att göra den där detoxen på 2 veckor! Känns som det bästa sättet att rensa ur allt gift ur kroppen. Så örtté, vatten, frukter och nötter blir det. Lite ironiskt att jag är allergisk mot frukter och nötter då. Men får hitta någon slags ersättning.

nu blir det duschen, ciao!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback