wood

Jag håller på att spåra ur av inre stress inför studenten. Jag har fortfarande tons med plugg att göra. Så mycket plugg att jag hellre sover bort mitt liv så jag slipper vakna och ta itu med det. Sen har jag hittat min studentklänning och mina studentskor. Men guess what, dom passar inte ihop! Så det är ingen idé köpa något här inte. Måste komma på rätt bana och veta vilken stil jag vill köra på... vet redan enkelt, stilrent och sofistikerat... men inte så mycket mer. Studentresan är iaf betald vilken är en lättnad. Och jag har fortfarande pengar kvar som jag ska permanenta håret för, måste dock vänta tills nästa månad i think. Nåväääl... har agerat ut mig lite. Nu ska jag göra mackor, lyssna på musik och PLUGGA bort mina bekymmer.

arrividerci


sv: nice ! hotellet hette azalea, typ ett lägenhetshotell vid kleopatrastranden : )

2011-04-06 | 16:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback