när man bara är så...

... upprymd av allting som händer. Ni vet, ny stad, nytt jobb, nytt allting. Eller ny och ny stad. Men ja, ni förstår, mycket nytt.
Känner att allting går bra, förutom min nuvarande sjukdom, som snart är botad. Men annars, finnemang!
Håller på med en ny blogg lite i smyg, fast om den nånsin blir något av vet jag inte. Jag har ju faktiskt... 4 andra bloggar som jag bara designat och se om jag gillar de bättre, men har alltid valt att ha kvar denna ändå (i brist på annat?)
lite bilder eller?
kaffe/choklad koppen på stortorget är har ju sjuka bakverk alltså. Men himla mysigt är det att sitta där i fåtöljerna en söndagkväll och bara njuta av sensommarnatten.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback