Men jaha

Hej. Har varit en dramatisk helg. Har inte känt för att blogga. Men det känns okej nu. Imorgon är det skola, skoldag efter skoldag, och det känns som att jag inte kommer någonvart alls. Min energi går åt att orka vara i skolan x antal timmar per dag. När jag kommer hem är jag helt död eller tycker jag varit så duktig så jag förtjänar att vila. Och så maxas bunten med skolarbete på. Usch. Jag vill verkligen. Fattar varför det ska vara ett sånt jävla problem för mig att beté mig normalt. Jag menar, måste anstränga mig för att: äta nog många måltid om dan/rätt slags mat, sova på nätterna, gå till skolan.. ja och sen tar min energi slut. Det är ungefär vad jag spenderar min energi och tid på per dag. Patetiskt? Jag skulle kunna omvända min energi till att lägga den på typ skola, promenera, plugga, men vardera hade blivit obetyldigt liten mängd och jag hade inte fått i mig någon mat heller. Är jag utvecklingsstörd eller vadå?! Ja det känns ju som det ibland. Nu blev jag fett less av att prata om detta så ska typ gå och lägga mig dirr eller något...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback