Ni vet vart bordet ska stå

Hej och godeftermiddag! Nu har jag nyss kommit in från en lång pw med min mormor! Är helt slut. Det är bara 1 PLUSGRAD här! Helt underbart! Dock blåste det så mycket på vägen tillbaka att det nästan blev lite plågsamt. Hmm.. jag undrar hur vädret i Luleå är, sol/icket sol? Nu strax ska vi spela kort och sen åka och handla för vi ska laga potatispalt till middag. Hur gottt är inte det?! Och imorse har jag ätit havregrynsgröt. Jag ska minst ha gått ned 1,5 kg innan jag åker härifrån om några dagar. Ikväll kanske jag promenerar till min moster och dricker te eller något.
Jag har kanske ett jobb på G här i Umeå. Och får jag inte det så har jag ett back-up jobb att söka. Så jag hoppas på ett heltidsjobb, då tar jag mitt pick och pack och flyttar till björkarnas stad efter studenten (synd att jag är pollenallergiker då) Skulle va otroligt jobbigt att lämna mina fina men ändå, jag kan inte vänta på att få starta ett liv! Vars det sker, spelar inte så stor roll (bara inte pite!!!!!)
puss





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback