Seven

Hallå där. Har haft en sjukt rolig helg. Med väldigt mycket sovbrist (jag och Karin med våra äventyr..hihi) Aja men hursomhelst så är det därför uppdateringen legat på typ noll. Tänkte fjäska med lite bilder från ihelg?
Fredag:
min fina erica!

Tove blev lite för intim...


Jag skaffa en ny proffebild, hehe


Lördag:

Bitter tjej asso<3

Älskling!







På fredagen var det förfest med endast mig, erica och tove, men tro mig när jag säger att vi räckte till! Sedan gick vi vidare till kafelino, aja helt ok kväll iaf!
På lördag är bilderna från då vi fixade och drinkade lite hos Cyrel innan vi gick vidare till the end. Riktigt rolig kväll, VG+.
By the way så var bosse med hela lördag kväll men hon var kameraskygg, av någon anledning! well, jag har allt mitt material iaf.
Är sjukt trött, men ska fixa lite, kanske uppdaterar strax



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback