Tired

Hej.. blev inte alls mycket bloggande idag för min dag lev inte alls som jag tänkt! Men jag är nöjd ändå. Gick upp halv 7 till skolan, trodde att jag efter endast 3 timmars sömn bara skulle orka första lektionen och sen krypa hem under täcket igen men nejdå, jag klarade hela dagen! Fast det var leverbiff i skolan... tillochmed potatisen och brunsåsen smakade bajj. Hur kan man misslyckas med potatis liksom?! Hursomhelst blev det lite randomhäng hos Kalle med Simon och Cy kom också förbi. Sen drog jag till Foppan och vi åt mat, myste framför Törnrosa (vi båda somnade) och sen såg vi Sorority Row - Adrina från The Hills är med litegrann - ja, sen åkte jag hem! Kvällen slut liksom, jo spelade kort med Kalle och Ebba och nu ska vi sova.
Sådärja, en redig sammanfattning av min fredag. Nattibahatti folket!
det ryktas om att Madde är i hamn?!?!?!?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback