Ansiktsburk

sonia säger:
haha ;P firre är tråkigt... är så less på firre i luleå!   är hellre hemma och luktar på bajs
skoja... men asså nja
Cyrelicious | säger:
jaa usch, men nånting måste man göra idag !
'    sonia säger:
haha jooo
sitta och glo i väggen är mitt förslag
SKOJA
fan vad jag är roligt idag asså
på jävla topp!!!!
HOHOHOHAOHAHAHAHAHAHA
över speedad?
men jåhåhå
och kom inte och säg det inte är underhållande att stirra i en vägg
stirrar man nog länge ser man väggen! man ser väggen cyrel!
Cyrelicious | säger:
HHAHAHAAH??
läski tjej
sonia säger:
hahah firre är tråkigt... är så less på firre i luleå! är hellre hemma och luktar på bajs
skoja... men asså nja
Cyrelicious | säger:
jaa usch, men nånting måste man göra idag !
'    sonia säger:
haha jooo
sitta och glo i väggen är mitt förslag
SKOJA
fan vad jag är rolig idag asså
på jävla topp!!!!
HOHOHOHAOHAHAHAHAHAHA
över speedad?
men jåhåhå
och kom inte och säg det inte är underhållande att stirra i en vägg
stirrar man nog länge ser man väggen! man ser väggen cyrel!
Cyrelicious | säger:
HHAHAHAAH??
läski tjej
- Som ni nu fattar gick jag aldrig från datorn. Tragisk tjej...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback