Change is nice

Halloo. Idag har dagen bestått av ta det lugnt. Kalle handlade åt mig, som var så himla skönt (slapp jag gå ut överhuvudtaget) men glömde toapapper... så ingen fick skita idag heller. Man som ba HAPP slå en signal när jag kan let loose då! Haha nä inte riktigt men, IMORGON då jäävlar blir det toapappersköp alltså. Coop, fyll lagret med bambi! eller vad fasikars de där lammet heter.
Åt lasagne till middag fast jag inte gillar lasagne. Kom på vad det berodde på!!!!
JO jag har aldrig ätit det hemma under min uppväxt så den enda lasgne jag ätit har varit skolan - kaaaaaaaan vara därför jag hatar lasagne. Det var faktiskt gott, inte så mättande men gott! Käkade en hel pollypåse efter... shame shame. Detox på måndag?!?! börjar få panik över att jag inte kommer hinna handla en matlista till det.. så mycket att göra tills i helg, fest, presenter, familjetid... ingenting som jag inte uppskattar men det är ju tidskrävande om man säger så.
HAPP... nej inget annat roligt har väl hänt. Eller juste färgade håret svart, tänkte ha det äkta africanstyle, fast ne. Ids bara inte ha nått annat, svart är okomplicerat, gillar sånt där enkelt.
Och ni vet vad man sääääger Once you go black you never go back! Vilket jag har egen erfarenhet av!
Natti



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback