...

Jag äter aldrig frukt. Varför? Jo är för att jag är allergisk mot frukter. Alla frukter? Ja inkl. avokado och färska bär. Förut var jag bara allergisk under pollen-perioden. Sen under hela året, även vintern - fast då kunde jag äta frukt om jag tog en allergitablett. Nu har jag tagit 2 allergitabletter och ätit 5 tuggor av mitt första päron och jag får en allergisk reaktion. Det är läskigt när reaktionen är i munnen/halsen också. Så jävla förbannat typiskt. LESSSSSSS... älskar frukt. Vad för nyttigt ska jag äta när jag blir sötsugen? Munkar? Nej tack. Älskar frukt och kan inte äta det... läkarna sa att det skulle växa bort med åldern men det har snarare blivit värre med åldern.
ååhååhåh



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback