Igår

Igår var vi på allstar som ni kanske förstått. De var roligt, tråkigt, tröttsamt och spännande på samma gång! De var roligt för våran älskade Cyrel fyllde år! ♥ Vi var ett härligt gäng och de var ju roligt. Lite tråkigt att Cissi var tvungen gå hem bara för att en del människor har supit bort alla hjärnceller. Det är egentligen hemskt att sådant ens är möjligt, ja men bevisen finns ju runt omkring om oss så vad ska man tro? Hursomhelst så var det tröttsamt för jag var alldeles för nykter för att ha kul på Allstar från klockan 8 till klockan 3 på natten. Nej det funkar inte. Och spännande för vi spelade roulette och jag vann mycket sen förlorade jag allt. Haha men sjukt roligt spel ändå. Funderar på att bli spelnarkoman där. Har Allstar öppet på vardagar?!?!??!
hihuuu.
jag vet att man inte lyssnar till det när man är tonåring, men man vet faktiskt inte allt, även om man tror det.
En liten notis bara till alla er som känner er almighty ;)
ses sockan!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback