In a kingdom far far away

Hej hej. Nu börjar dagen luta sig mot sitt slut. Jag och Kalle har faktiskt suttit uppe och sytt i en timma typ. Haha konstigt va? Udda paret. Ja men det har vi alltid varit. Varit en skön kväll. Jag har blivit lämnad helt ifred (nästan) och jag fick mat tillslut och jag tog en lång skön dusch. Kunde inte begärt så mycket mer faktiskt. Synd bara att det finns människor som ska stå mig nära som inte kan unna mig en jävla studentresa. Speciellt när det är deras fel situationen ser ut som den gör. Men men, vad kan man göra? Orkar inte vara frustrerad över alla orättvisor längre. Inte just nu iaf. Imorgon bokas det och det känns toppenbra. Sen ska jag gå till min bank och ha ett rejält prat och framför allt: byta bank! Så himla less på deras skit nu.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback