It's not my day anyday

HEJ. Är på svindåligt humör... eller  egentligen inte. Men är fortfarande sur över dagens irritationer. För det första så kom alla jävla äckel Kungsfågelelever till Örnen och åt sin lunch där. Så när väl örnens elever skulle ta mat så faaaaannns det visst inga köttbullar kvar. Och inte mycket senare samma dag i datasalen var det tydligen en dagisgrupp som heter MP1 något... att jag fick skrika att dom skulle sänka eller vad för något jag valde att skrika så var det ingen långvarig tystnad av respekt som pågick iaf. L.e.s.s. Kan inte säga att det var allt för idag men de andra är inte ens värt att nämna. Fick iaf träffa mina älskade tjejkompisar som alltid får mig att skratta oavsett vilket humör jag är på. + erik, petter + anton! - svinkul att träffa dom igen också!
allt som hänt idag då... mer eller mindre.
Ge mig en bränna gratis tack!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback