Shoppat lite

Hej. Idag har vi varit på Strömpilen och shoppat lite. Charlie åkte hem med bussen innan. Lite sorgligt faktiskt...
Fick iaf med mig en byxdress och en parfym heeem. Inget mer. Har inte varit på shoppinghumör. Fast hittade två stycken smeixga nattlinnen som jag verkligen ville ha. Men det ena var för små i brösten (alla som känner mig och inte sett mig garvar väl, åt lilla fd a-kupa som jag alltid vart) och den andra fast i 2 strl och den ena var för stor och den andra för liten. Blev besviken. Är ju inte direkt fit. Längtar tills att få börja simma. Var på stna i förrgår också. Då köpte jag en klänning och en kjol. Varför? Vet inte. Ville ju inte ha åkt in till stan i onödan. Sen höll vi på att ta fel buss hem. Systemet här är helt fuckat.
Ska väl gå och läsa lite nu. Kul information? Ids inte sittta vid datorn. Vad tjänar det till? Fast iofs, ska kolla lite på nelly.se och sen kolla lägenheter och jobb både här och i luleå. Lutar nog mot en framtid i Umeå faktiskt. Men vi får se. Har iaf haft en asmysig dag. Spelat sims 3, woooho, var fan roligare än att shoppa på rea (what!) - bli inte sura nu. Imorgon ska jag plugga på min dator, så lite roligare blogginlägg än detta lär väl dyka upp.

Borde boka klippningstid också... livet är komplicerat assåhhh



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback