Sparktur!

Hejhej. Bestämde mig för att följa med till landet. Fast det är skoldag, men det visade sig att allt jag hade på skolan skulle jag kunna göra här. Så great på det! Iaf så har jag nyss varit på sparktur med Lisa och hundarna. Det var mycket jobbigare än vad jag väntat mig! Sist jag sparkade var jag väl liten med svinbra kondition till skillnad från nu. Och voyvoy vad jag flåsade. Men 2 km blev det iaf. Haha inte mycket att skryta om men jag försöker motionera varje dag. Ska ut på en prommis med hundarna igen senare. Kanske kring 3, innan det blir alldeles kolsvart! Tills klockan 3 ska jag sysselsätta mig med plugg. Inte spec kul men nödvändigt. Där har ni eran daily update iaf!

Hejdå mina älsklingar



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback