What happens last year, stay's

2010
årets bästa: att kärleken inte svek mig trots att jag förtjänade det
årets värsta: förvirrad tonåring med storhetsvansinne
årets händelse: inget typ... sad but true. Alma föddes, vilket var en lycka
årets resa: Stockholm med tjejerna. det var GALET. slog london med nåra hårstrån
årets fest: vet inte, när jag väl festar blir det samma roliga visa, more or less
årets dag: ingen aning
årets drama: hahaha många draman pga av alla dramaqueens
årets tårar: 23 december
årets person: calle och mormor, helt klart.
årets saknad: något jag aldrig haft och någon jag haft
årets lögn: har ljugit i massor
årets kyss: haft många mysiga!
årets natt: vet inte faktiskt
årets ord: "man får inte säga så" (årets mening)
årets gräl: typ 100 stycken att välja mellan, bara blunda och peka!
årets ''vill ha'': en NY lägenhet
årets längtan: sol och bra betyg (håll inte andan asso)
årets månad: maj/augusti
årets beroende: cigg, coca cola och kameror
årets vårminne: all fin livemusik
årets frisyr: slitet hår...
årets sommarminne: utekväll på Berns och när calle kom hem från spanien
årets smärta: för mycket smärta på ett helt år
årets roligaste: så himla mycket roligt har hänt
årets vinterminne: karlsvik
årets tråkigaste: historian om mitt liv
årets överraskning: sanningen
årets mysigaste: SOL!
årets misstag: många
årets läskigaste: sjukhusbesöken
årets konstigaste: näe, har svårt att definiera konstigt, samma med normalt
årets sommarplåga: det var nån jäävla låt som jag hatade, kommer inte ihåg
årets nykomling: äh old is gold
årets skandal: har nog redan fastställt det
årets språk: svenska?!
årets ros: svarrtttttt
årets ris: tror den risiga personen får ta åt sig själv, eller de 2
årets skitstövel: alla och inga, fast en viss orange person sticker väl ut lite mer
årets sommarnatt: det var en äventyrsfull natt
årets godissort: chocolatehh
årets tvserie: haha vilket skämt, orkar inte rabbla upp alla bra men typ greys om jag måste
årets sämsta jobb: alla jobb äger
årets tack: till mina älskade vänner som alltid får mig att skratta
årets TV-program: vet inte
årets pryl: min rosa nokia c3!
lägger till en egen:
Årets fail: alla luleåbor som mitt i allt på fb eller blogg börjar skriva med en helt "annan" dialekt: it, nå, gö, o, d, jå, is, fa, dej - osv. Megaless. Vi behöver ju inte få Sverige att tycka att Luleå är ännu mera efterblivet än vad det verkar som tack vare alla våra hederliga lantisar. Dom har vi noog av, tack och hej leverpastej.
ska upp om typ 5 timmar... lycka till lilla jag. Lycka till.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback