blö

Tänkte först i stundens hetta skriva ett inlägg om allting och min version av det hela. Sen ändrade jag mig snabbt. Folk behöver inte veta allting om mig, det fixar andra åt mig lätt i den här lilla skitstaden. Eller tja, rättare sagt deras version av mig. Ångrar dock all energi jag la ner för att skydda de jag tycker om. Nästa gång jag möter någon på krogen som tror att dom vet något så blir det ingen vild diskussion om vad som egentligen hände, det blir ingenting. Tänker inte sjunka så lååååågt. Blir förbannad på all brist på respekt?! Jaha okej, så man blir ovänner, ingenting av det man hade betyder något alls nu eller? tydligen inte. Väx upp för helvete. Och nästa gång nån dömmer mig det minsta så ska de komma ihåg att jag vet mer om dom än vad de tror att jag vet.
Så nu ska jag fortsätta söka jobb i hela Sverige, förutom luleå då, och hoppas på det bästa!
ha en bra daag



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback