i would not catch any kind of grenade for you

Det ser ut som skit i min lägenhet. Alla kläder ligger på golvet. Och inte kommer jag hinna städa ihop det ännu. Om 40 minuter går min buss hemifrån till stan. Sen måste jag springa massa ärenden innan jag ska med tåget. Om jag känner mig själv rätt kommer jag inte hinna äta ett skit eller ens köpa mat till en 13 timmars tågresa... 13 timmar tills vi byter tåg ja.

Men nu ska jag försöka hitta någon rolig outfit till mina nya röda hängslen (vill ha randiga också!!) och sen bege mig ut på stan i mitt första användande av fjällräven vårjackan. Jag kommer blåsa bort, jag vet.

Och så måste jag köpa ett läppsyl...usch, haha.
Hörs senare!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback