oh yes we did

Godkväll alla. Eller är det kanske godnatt? Det är ju förbi midnatt för gud skull. Vad gör jag uppe? Detta är bara en update innan jag ska sova. Som bilderna visar blev det Roasters häng med mina fina tjejor. Det måste vara jobbigt för er att läsa om hur jag går på roasters flera gånger i veckan och äter Ben&jerry varannan och tredje dag? hmm... haha nej men se det från den goda sidan! Jag får sitta på mina fik och väga 100 kg en vacker dag.

Hursomhelst, när jag var mindre trodde jag att man skulle ha tråkigare och tråkigare med sina vänner och oroade mig verkligen för det. Men vi bevisar vecka efter vecka att man inte kan ha roligare och att vi gör varandras vardag! Helt klart. Tack för ännu en underbar kväll men massor och skratt, skvaller, mode och filosofier på schemat. Allt från om det är roligare att forska om dalarna eller Charlotte Perelli till någons supertöntiga blogg. 

Vi har aldrig tråkigt. Och med det säger jag godnatt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback