rise and shine

HEJ. Det verkar som ju mer närvaro i skolan jag har desto mer irriterad och bitchigare blir jag. Jag ska börja bitcha om några bilder från Växjö som jag så desperat vill ha men inte vill ge med sig, jag börjar fundera om det verkligen är värt det. Sen vill jag bitcha om tjejer (eller "tjejer" rättare sagt) i den här världen som verkar tycka det är skitjävla roligt att man åker på studentresa innan studenten för man vill bli brun till studentdagen. Åh, hahahaha gud så roligt! Hur KAN vi göra så?! eller... hade haft mer förståelse om det var en kille som påpekade detta faktum.  Men nu ska jag inte reta upp mig på onödiga kommentarer. Ur något ont kommer alltid något gott. Jag kan ge mig f*an på att Erica sitter och garvar när hon läser detta, bara det är värt mödan! Nu ska jag hitta något som gör mig på bättre humör. Typ musik?  Jo, tack.

PUSS



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback