same old same old

Hej bloggen! Pga av den otroligt långa tågresan så har fredagen på GRÄV varit lite seg. Men gud vad föreläsningarna var intressanta. Även om man var otroligt trött. Justja har jag sagt att jag är i södra Sverige på Journalistmässa för grävande journalister. Orkar inte berätta exakt för dom som inte vet. Men har träffat många kända journalister som Lena Sundström, Janne Josefsson och Robert Aschberg. Lena var otroligt vacker och helt sjukt smart och begåvad kvinna. Hursomhelst detta blir mest lite update för er som undrar vart jag håller hus. Alla bilder och mer roliga inlägg kommer antingen senare ikväll eller när jag kommit hem. För just nu är jag helt död efter resan så det blir bara dusch och fixning inför banketten imorgon sen sooova. I förhoppningsvis hela 8 timmar innan det blir en lång dag imorgon.

ciao



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback