3 år

Snart är det studenten. Och här ligger jag i min säng, sjuk. Kommer gå ut med betyg långt under min värdighet. Det är lite blandade känslor, vet inte riktigt hur jag ska göra i framtiden. Allting som hänt under dessa 3 år. Det är som att hela mitt liv bara existerat under gymnasiet. Det har hänt så himla mycket. Så himla mycket dåliga saker. Saker som inte hänt andra, saker som aldrig borde få hända någon. Och det hände under min gymnasietid. Så när jag tittar på mina betyg och tänker att jag kunde gjorde så mycket bättre, så förstår jag ändå. Jag ser verkligen varför och jag vet varför. Och varför är en bra förklaring. Jag känner mig som Meredith Grey, dark and twisty. Hihi nej men allting börjar ta slut nu och det är så skönt. Resten löser sig? Det kommer lösa sig.

För mycket greys' anatomy kanske? eh jo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback