be the ocean

Hej hallå. Har drabbats av lite vårdepression de senaste veckorna faktiskt. Mest pga av alla ungdomar som dött i Luleå bara under 2011. Människor som man har gemensamma kontakter med och människor man träffat men inte känner. Men det tär ändå på mig. Har blivit nedstämd och tänkt hemska tankar. Inte haft så hög livslust bara. Vilket är konstigt. När döden är så nära en borde man väl stråla av livslust och njuta av varje sekund man får i livet? Nej tydligen inte. Men det känns bättre nu faktiskt. Och IMORGON far jag utomlands med mina fina tjejer. Det ska bli sjukt roligt. Så det ökar nog min livslust rejält!! Är jag säker på.


Erica har iaf varit här nyss och hjälpt mig packa lite. Så himla nice att tjejen bor bredvid mig, vad hade man gjort annars liksom??
Nu ska jag laga äggröra och bacon till lunch och sen göra en fantastisk grönsallad till middag. Måste dock till stan och göra 1000 ärenden först.


puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback